quantu à dì s'è u quadru di bicicletta di carbone hè crackatu |EWIG

Ùn importa micca quantu l'occhiu sperimentatu hè cascatu nantu à un quadru, certi livelli di danni sò simpliciamente invisibili. E vostre orecchie, però, ponu esse capaci di dì più. u tonu cambia cumplettamente.

I telai di bicicletta di carbone si crepanu facilmente?

Ui migliori telai di bicicletta in carbonusò forti, ligeri, còmode è responsive.A maiò parte di i ciclisti di strada cercanu a forza di l'azzaru è u pesu di titaniu.A fibra di carbone offre u megliu di i dui mondi: un quadru leggeru chì hè durabile è rigidu.Facendu u materiale di scelta per i corridori di u globu.

Sempre chì ùn avete micca sbattutu duramente o pigliate un martellu à u quadru, una bicicletta di carbone pò teoricamente durà per sempre.In fatti, l'azzaru è l'aluminiu duranu solu tantu tempu prima di a fatigue di metalli è ùn ponu più esse usatu in modu sicuru, ma u carbone ferma stabile indefinitu.

A fibra di carbone hè cinque volte più forte di l'acciaio è duie volte più rigida.Ancu se a fibra di carbone hè più forte è più rigida chì l'acciaio, hè più ligera chì l'azzaru;facendu u materiale di fabricazione ideale per parechje parte.

Tuttu u materiale di fibra di carbone utilizatu in u ciclismu deve esse ligatu in qualchì rispettu, di solitu cù una resina epossidica di dui parti.A maiò parte di i fabricatori di frames creanu frames cù fogli di fibra di carbonu chì hè pre-impregnatu cù resina senza cura.

A durabilità hè una quistione.Un crash chì puderia graffià upitturanantu à un quadru d'acciaio puderia causà danni significativi è difficili di riparà à un quadru di carbone.Siccomu i frames in fibra di carbone sò generalmente più rigidi cà l'altri materiali, sti stressi ponu purtà à fallimenti strutturali mentre sò in muvimentu.

Pò esse riparatu un quadru di carbone crackatu ?

Iè, pudete!U prucessu di riparà un quadru di bicicletta in fibra di carbonu chì hè crackatu, dannatu o split hè di mette novi fibre di carbone è epossidichi in a stessa direzzione di e fibre originali.

U quadru deve avè una certa densità per esse ligata in un pezzu.Quandu i frames sò diventati più ligeri, u tubu hè diventatu più sottile, creendu prublemi. Quandu si riparà un quadru, duvete fà a riparazione cum'è, se micca megliu cà, u quadru era urigginariamente, chì significa aghjunghje materiale,Tubing oversize mudernu offre più superficia, ma in certi zoni di u quadru - cum'è u bracket di fondu - hè difficiule di aghjunghje più materiale.

In a maiò parte di i casi, hè pussibule avè untela di bicicletta in carbonu riparatuin modu efficace è sicuru, risparmià soldi à longu andà.Ma qualchì volta ùn hè micca pussibule.Se a bicicletta hè assicurata, allora hè difficiule per vede perchè piglià u risicu.Qualunque cosa decidete, cercate cunsiglii prufessiunali - sta suluzione hè definitivamente solu per i prufessiunali.Ùn pruvate micca di riparà u carbone in casa.

 Cumu sapete se u quadru di a bicicletta hè rottu?

1.Verificate i cracks. Di solitu si trovanu vicinu à i zoni saldati, o induve u quadru hè butted, ma tuttu u quadru deve esse inspeccionatu.Un locu cumuni, è spaventoso, chì frames crack hè a parte sottu di u tubu down, ghjustu daretu à u headtube.Se questu ùn hè micca truvatu in u tempu, u risultatu hè generalmente fallimentu catastròficu è un viaghju à u dentistu (à u megliu).

Alcune crepe sò solu fissure in a pittura.Se ùn site micca sicuru, qualchì volta una lente d'ingrandimentu clarifica a situazione.Hè prubabilmente vale a pena di raschià un pocu di pittura (toccallu dopu) per vede se u quadru hè crackatu sottu.

Se truvate un crack in ogni locu, smette di guidà a bicicletta.Garantite u quadru s'ellu hè pussibule, fate riparatu da un framebuilder prufessiunale, o sguassate è uttene un novu quadru.

2. Verificate a corrosione di u quadru. Eliminate u seatpost, poi appiccicate un straccio u più luntanu pussibule in u tubu di u sediu.(Pudete qualchì volta usà un cacciavite longu o un vechju parlatu per poke the rag in-ma appiccà nantu à a fine di questu.) S'ellu esce tinta aranciu, pudete avè un prublema di ruggine.Pigliate a vostra bicicletta in una buttrega, induve sguassate u pedale inferiore è fà un analisi approfonditu.

I ciclisti ben intenzionati spessu corrodenu e so biciclette mentre li lavanu.Ùn spruzzate micca l'acqua direttamente à u collu di u seatpost, o in i buchi di ventilazione in i sostaghji o a forchetta.

3. Inspect the chainstay per abusu. Hè u protettore di a catena chì face u so travagliu, o hè a catena chì hè battuta?Se ci sò chips in a vernice, o graffi, rimpiazzà u protettore chainstay.(O cumprà unu si ùn avete mai avutu unu).

4.Verificate l'allineamentu. Se a vostra bicicletta ùn pare micca trattà bè postu chì l'avete sbattuta o u vostru fratellu l'hà pigliatu in prestu, u quadru pò esse fora di l'allineamentu.Questu hè un travagliu per i buttreghi.Ma prima di piglià a bicicletta, verificate duie volte per eliminà e cose chì causanu una mala manipulazione è ponu esse sbagliati per frames misaligned.


Tempu di post: 18-aug-2021