quantu à inspeccionà a bicicletta di fibra di carbone|EWIG

Qualunque sia u materiale, ci sò parechje cose da guardà quandu cumprà una nova bicicletta di carbonei produttori di biciclette.In ogni casu, u carbone hà e so peculiarità chì u distinguenu è rendenu più difficile à valutà.In particulare, ci pudia esse u dannu ammucciatu da un impattu severu, chì pò purtà à un fallimentu sùbitu. A menu chì vi succede à avè accessu à l'equipaggiu di scanning, vi tuccherà à s'appoghjanu nant'à un metudu più indirettu, inseme cù inspezione visuale vicinu.

Se vulete esse assolutamente sicuru è avete u vostru core pusatu nantu à una bicicletta particulare o un set di quadru, cunzidira di mandà à un specialista di riparazione di carbone chì puderà diagnosticà qualsiasi difetti invisibili à l'occhiu nudu.E riparazioni à un quadru di carbone caru amata pò ancu esse assai più prezzu di ciò chì pudete imaginà.

Cumu inspeccionà chì u quadru di a bicicletta chì avete compru hè fattu di fibra di carbone?

U modu più faciule hè di flick cù i vostri ditte per sente u sonu, cum'è ghjucà una anguria. U sonu all-carbon hè un pocu cum'è un tubu di plastica fina, chì sona magre è croccante. ma u sonu hè duru è duru.I rimbalzi di metalli anu un sonu di metallu simili à Dangdang.

Ùn ci saranu micca marchi di saldatura nantu à u quadru di fibra di carbone, è hè furmatu integralmente.U prucessu di fabricazione di fibra di carbone hè un pocu simili à a produzzione di tessili o gesso, senza saldatura essendu a funzione principale.U quadru di fibra di carbonu hè fattu da stratificazione di fibre di carbone contr'à a direzzione in quale u stress si trova per ottene forza.U quadru di fibra di carbone hè assai ligeru, chì hè duvuta à a so densità è a forte forza di tensione.

U materiale di fibra di carbone hà una alta forza, una bona elasticità, densità di luce è resistenza à a corrosione.U pesu tutale di a bicicletta hè ridutta in modu efficace, è u pesu ligeru pò riduce a perdita fisica è aumentà a vitezza di cavallu.A struttura di a bicicletta composta di fibra di carbone hè robusta è micca facilmente deformata.

A bicicletta di carbone deve esse inspeccionata regularmente per fissure o danni.

Duvete inspeccionà a vostra bicicletta dopu ogni lavatu, dopu chì si sviluppa un scricchiolu, è di sicuru dopu un crash.Fighjate attentamente per i graffii, soprattuttu qualcosa prufonda o attraversu a pittura.Cù una munita di dollaru, toccu in ogni zona suspettata è ascolta un cambiamentu di sonu.Un sonu normale di "tap" diventerà un tonnu sordu quandu u carbone hè rottu.Spingete delicatamente l'area suspettata per sente s'ellu hè più suave di l'area circundante.Per e biciclette di muntagna à doppia sospensione, in più di l'ispezione regulare di u quadru, cercate crack around pivots and bearings.Verificate ancu sottu à u tubu discendente per i cracks d'impattu, cumunimenti causati da e rocce chì volanu è sbattenu u tubu.

Una volta per stagione, duvete fà una ispezione più approfondita.Se a vostra bicicletta hà pigliatu un colpu duru o hè stata implicata in un crash, un bonu cuntrollu hè imperativu per assicurà a vostra sicurità.Tirate u vostru postu di sedia è cercate fissure intornu à l'area di serratura.Eliminate a vostra cinta di barra, è inspecciona intornu à i morsetti di cambio per qualsiasi puntuazione o graffiatura.Dopu un crash, un shifter chì gira nantu à a barra pò manghjà in questu, è ancu vistu attraversu u tempu.U stessu hè veru per e biciclette di muntagna cum'è i shifters è e leve di frenu spessu giranu nantu à a barra in un crash.Eliminate a barra da u troncu, è inspeccione l'area di clamping per qualsiasi cracke o difetti.

Inspeccione a catena

Verificate - Verificate a cima di a catena per l'usura eccessiva da "chain slap".Pigliate una linterna è inspeccione ogni saldatura chì cunnetta a catena à u restu di a bicicletta.

A catena hè parte di a forchetta posteriore di a vostra bicicletta, in particulare a parte chì piglia a più battuta da a vostra catena.Hè per quessa chì vede tanti Mountain Bikers chì utilizanu una catena di guardia o qualcosa à quellu affettu.

Seat Stay

Verificate - Verificate e saldature chì cullighjanu u sediu à u restu di a bicicletta.Pigliate una cura extra per verificà l'internu di u sediu per inspeccionà a freccia di i pneumatici. Se ci hè mai statu un prublema cù a freccia di pneumatici o un severu sbilanciamentu di u hub, pudete facilmente eliminà a bicicletta se vede questi signali di danni.

Cunclusioni

In cunclusioni,telai di bicicletta in carbonusò estremamente resistenti.Ma ùn pigliate micca chance si avete suspetti chì ci pò esse danni à u vostru quadru di bicicletta.Pigliate u tempu per verificà e saldature, i tubi è i zoni d'altu stress in a vostra bicicletta, cusì pudete cuntinuà à cavalcà in cunfidenza.

 

Sapete più nantu à i prudutti Ewig

https://www.ewigbike.com/
folding bike black grey color
Alumimum frame folding bicycle

Tempu di post: 25-dic-2021