cumu a prutezzione di u quadru di mountain bike di carbone |EWIG

A mountain bike hè un sport duru è ruttu.Ancu i cavalieri più abili si guastanu ogni tantu.Cum'è cavalieri, simu abituati à portà caschi, occhiali, è spessu genocchiere è codici, ma chì ne dici di e biciclette chì andemu ?Cumu prutegge a vostra bicicletta di muntagna da i danni di crash? E biciclette di muntagna ùn sò micca più prezzu.Se vulete mantene a vostra bicicletta nova è impedisce danni innecessarii, aghjunghje a prutezzione di u vostru quadru hè a strada per andà.Agghiuncennu uni pochi di uncesi di cinta protettiva o armatura downtube pò prevene scratch, gouges, dents, è ancu cracke chì ponu arruvinà i frames di carbone è d'aluminiu.

Eccu i migliori modi per prutege a vostra bicicletta di muntagna da i danni di a pista.

A megliu prutezzione di u quadru MTB

Kits di prutezzione adattati

U kit di Proteczione Tailored hè specificamente cuncepitu per ogni mudellu è taglia è furnisce una copertura finu à u 95%.A cuntrariu di l'altri opzioni, ogni kit include tutti l'arnesi chì avete bisognu per a stallazione (pannu in microfibra, squeegee, salviette di pulizia, è installà a soluzione concentrata).I kits sò dispunibuli in finitura lucida o matte.A film hà una energia di a superficia bassa, chì deflects a terra, è hè autocurativa, cusì scuffs minori è scratch sparisce cun un pocu calore.

Cumpunente èProduttori di telai di mountain bike in carbonupassanu tunnellate di tempu è sforzu rendendu e so biciclette esteticamente piacevuli, cusì hè sensu per prutege quellu caru travagliu di pittura.

A maiò parte di a ghjente sà chì a catena di u latu di u drive in una bicicletta hè vulnerabile à u slap di a catena - quellu fastidiosu clacking mentre cavalcate nantu à superfici ruvide è a catena rimbalza nantu à u sughjornu.In u megliu, scaglierà a pittura - in u peghju puderia causà danni più serii à u quadru.

In ogni quadru, vale a pena prutezzione di a catena in u latu di a trasmissione di a bicicletta.U mo metudu preferitu hè un prutettore stick-on cum'è quelli di All Mountain Style.L'avantage d'un patch adhésif plutôt que d'un protecteur de foyer en neoprene est qu'au fil du temps, il ne collectera pas de terre et d'huile, ce qui donne un aspect plus net et plus net.

U tubu superiore hè a parte finale chì vale a pena prutezzione.Hè una zona spessu trascurata, ma pò piglià un colpu significativu durante un crash-quandu i cambiu di l'ingranaggi o le leve di frenu ponu esse lanciati è dà un veru impattu puntuale.

Un patch di prutezzione di quadru simplice pò esse tutta a prutezzione necessaria è sperendu aiutà à evità quellu crash chì necessita una riparazione di quadru assai caru.

Quandu cunsiderà u tubu superiore di a bicicletta, cunzidira ancu cumu i sacchetti di bikepacking ponu portà à a pittura o finitura di u quadru.Un semplice protettore di u tubu superiore eviterà chì a pittura si sguassate o si dannassi cù l'usu ripetutu di i bagaglii in bicicletta.

Spergu chì sti cunsiglii nantu à cumu prutegge a pittura è u quadru di a vostra bicicletta aiutanu à mantene in grandi cundizioni per più tempu.

Prutezzione di pneumatici

Ciò chì hè in a scatula: u sistema vene cù liners è valves.Tuttu ciò chì duvete fà hè di stallà cù u vostru sigillante preferitu è ​​chjappà i camini.Certi cavalieri persunalizà ancu più è eseguite solu u liner in u pneumaticu posteriore per minimizzà a penalità di pesu.Aduprate un rivestimentu di schiuma chì si trova in u pneumaticu per prutege u rim durante un impattu è furnisce ancu un supportu laterale per u pneumaticu per pudè correre più bassa pressione è migliurà a trazione.

Metà cose in i vostri pneumatici per prevene i flat ùn hè nunda di novu.Liners resistenti à spine, nastri tubeless è sigillanti, è una larga gamma di altri prudutti sò stati intornu quasi quant'è pneumatici di bicicletta gonfiabili.

Prutezzione di l'accessori

Ancu s'è a vostra furchetta di sospensione è u scossa ùn mostranu micca, anu bisognu d'attenzione almenu una volta per stagione si viaghja spessu.L'internu usanu o-rings, pistoni pressurizzati, è parechje parti in movimenti di precisione internamente.Quelli pezzi muvimenti devenu esse lubricati per travaglià bè, è l'oliu si degrada cù u tempu.Se trascurate l'intervalli di serviziu cunsigliati, aspettate chì u vostru meccanicu hà da avè una mala nutizia per voi a prossima volta chì a vostra forchetta o scossa "ùn si sente più assai peluche".

Cum'è una bicicletta di trasmissione porta, a catena piglia u peghju di l'abusu.I pins, i platti è i rulli chì ponu sustene migliaia di liri di forza quandu u novu si degrada lentamente.Cume quelle parti si movenu inseme in sincronia cù u restu di u drivetrain, si sguassanu sempre lentamente cù ogni colpu di pedale.In u risultatu, e tolleranze una volta strette trà i perni di a catena diventanu più lasce.Questu hè comunmente chjamatu "traccia di catena".Se una catena allungata è usata hè trascurata è aduprata per troppu longu, ancu s'ellu ùn hè micca rottu o pruvucannu prublemi di shifting, pruvucarà danni à a cassetta è à i catene cù l'usu di quella pinza di catena più larga in i denti.

Allora, quandu a catena hè infine rimpiazzata, di solitu dopu à un fallimentu in u percorsu o dopu chì u meccanicu di a bicicletta ti chjappà l'ochji mentre ghjunghje à u so strumentu di verificatore di catena, a nova catena ùn si mette micca cù u restu di a catena. u drivetrain.Perchè l'antica catena hà lasciatu a so marca nantu à l'altri cumpunenti, anu da esse rimpiazzati ancu, purtendu à una fattura di riparazione più ripida.

Mantene a bicicletta di muntagna di carbone chjaru

A pulizia regulare pò dà l'uppurtunità di inspeccionà a bicicletta cù cura per vede s'ellu ci sò segni evidenti di danni.Indipendentemente da u materiale di u quadru, questu deve esse a vostra rutina durante u cavallu.Di sicuru, deve esse evitata una pulizia grossa, chì danneghjerà a resina epossidica avvolta intornu à a fibra di carbone.Sè avete qualchì quistione nantu à cumu pulisce a vostra vittura scientificamente, pudete cunsultà u fabricatore per cunsiglii.Qualchese sgrassante o prudutti di pulizia per e biciclette è l'acqua saponata dolce antica deve esse aduprata in modu adattatu è raghjone.

bicicletta di Cinaa prutezzione ùn hè micca sempre di appiccicà nantu à una capa protettiva o di bullonate nantu à una tappa protettiva.A volte, a megliu prutezzione ùn hè micca a prutezzione in tuttu, ma piuttostu mantenimentu preventivu.I cavalieri duveranu sapè chì ùn anu micca bisognu di capiscenu ogni dettagliu nantu à u funziunamentu internu di i so cumpunenti di sospensjoni, ma ciò chì ogni cavalieri deve capisce hè chì l'internu necessitanu attenzione periodicamente.

Sapete più nantu à i prudutti Ewig


Tempu di Postu: Dec-10-2021