Sò roti di mountain bike di carbone vale a pena |EWIG

A fibra di carbone pussede un rapportu forza-pesu assai altu.Havi quasi a mità di a densità di l'aluminiu;hè più di cinque volte menu densu di l'azzaru, ma hè più forte di u metale.Questu hè particularmente impurtante per i roti di bicicletta.Parechji cavalieri, ancu i principianti, ponu veramente sente a diffarenza quandu guidanu roti più ligeri.Riducendu una quantità equivalente di pesu in altrò in ubicicletta in fibra di carbonuhè assai menu notu.

https://www.ewigbike.com/carbon-fiber-mountain-bike-carbon-fibre-frame-bicycle-mountain-bike-with-fork-suspension-x3-ewig-product/

biciclette di carbone cinesi

Rigidità

Hè pussibule chì i roti sò troppu rigidi.Certi roti di carbone più vechji sò stati criticati per avè un passaghju punitivamente duru.In fatti, certi cavalieri sceglienu sempre roti d'aluminiu perchè u flexu aumentatu hè più còmode.Fortunatamente, a qualità di guida hè stata una priorità più grande per i disinni di roti di carbone muderni.

A fibra di carbone pò esse ingegneria per agisce in modu diversu in diverse direzzione.Questu permette à l'ingegneri di disignà roti chì sò rigidi in una direzzione specifica, mentre sò sempre conformi in un'altra direzzione.A chjave per un altu rendimentu cù una bona qualità di guida hè di cumminà a rigidità laterale è a conformità verticale.Questu mantene tutti i benefici di prestazione di una rota rigida mentre furnisce più assorbimentu di scossa per un viaghju più piacevule.A maiò parte di i roti di carbone muderni assorbanu i colpi è e vibrazioni cusì bè chì avà currispondenu o superanu a qualità di guida di i roti d'aluminiu.

Durabilità

Al di là di u costu, a durabilità hè a più grande preoccupazione chì a maiò parte di i piloti anu cù u carbone.Questu hè u core di u dibattitu di carbone versus aluminiu.Navigate a sezione di cumenti popularimountain bikesiti web è truverete un saccu di cummentarii chì piacenu di scartà i cerchi di carbone cum'è troppu fragili.

Comu diciatu sopra, u carbone hà un rapportu forza-à-pesu assai altu.In teoria, una rota di carbone deve esse più forte ch'è una rota d'aluminiu, soprattuttu s'ellu sò custruiti per esse simili in pesu.A realità hè chì parechji piloti anu sperimentatu un fallimentu di u rim di carbone è questu hà culuratu l'opinioni di a ghjente.

Costu

In generale, hè cumunu per i roti di carbone à vende per quasi u doppiu di i so cuncurrenti d'aluminiu.Sè vo site cumprà un novu settore di roti di carbone, aspettate di gastru in a gamma di $ 1,500-2,500.I roti d'aluminiu d'alta qualità seranu in a gamma $ 600-1500.Di sicuru, l'acquistu di roti pre-posseduti risparmià assai soldi.

Perchè u carbone hè tantu più caru?Hè falà à u processu di fabricazione. I rimi di carbone anu da esse stallati a manu è necessitanu un travagliu qualificatu.

A fabricazione di rimi di carbone, invece, hè più laboriosa, è l'attrezzi è a materia prima sò più caru.A creazione di qualsiasi cumpunente di u ciculu di carbone richiede stampi.I muduli stessi sò custumi, è i fogli di carbonu anu da esse stallati in i moldi cù a manu in un ordine specificu.Questu hè bisognu di travagliu qualificatu è significa chì i numeri di produzzione sò assai più bassi.Tuttu chistu deve esse fattu in un ambiente cuntrullatu da u clima, aghjunghjendu ancu più à u costu.

In autri paroli, mentri top-endbicicletta in fibra di carbonurota è altri grandi nomi di marca sò generalmente custruiti à un standard per assicurà chì u risultatu hè un pruduttu chì hà ottinutu a forza superiore, u cumplimentu è a rigidità, u listessu ùn hè micca veru di e biciclette fatte à a scala opposta di u mercatu.

In certi casi, a rota di carbone pò esse compru da fabbriche Chinese per un coppiu di centu di dollari.Parechji rivenditori offrenu affare nantu à a rotella aperta di marca è furnisce una garanzia nantu à a qualità di i materiali utilizati.

Comu pudete vede, a qualità hè più impurtante, chì pò esse creditu à u disignu è l'attenzione indivisa data da ui produttori di biciclette in carbonu.

 


Tempu di post: 11-ghjugnu-2021