quale hè a megliu bicicletta elettrica plegable per cumprà |EWIG

Electric Bike Report hà u scopu di aiutà i cunsumatori à truvà a bicicletta elettrica adatta per i so bisogni.Quandu cumprate un pruduttu chì ricumandemu, Pudete cuntrollà u nostru situ web nantu à i nostri prudutti piegabili elettrici.

Da a bicicletta pieghevole grassa à l'abitanti di cità slimmed-down, u staffu di Electric Bike Report hà rivisatu alcuni di i miglioribiciclette elettriche pieghevolinantu à u mercatu in 2021, è avemu cumpilatu una lista di i nostri preferiti.

Da e biciclette elettriche pieghevoli premium elogiate per u so disignu è a so funziunalità à i cartulare di avventura di pneumatici grassi fatti per imballà per u almacenamentu, e biciclette elettriche pieghevoli sò una decina di centesimi oghje.Sparanu quasi ogni categuria di e-bike è ogni puntu di prezzu, cusì pò esse difficiule di sceglie quale bicicletta elettrica pieghevule si adatta megliu à i vostri bisogni.

L'almacenamiento è a portabilità di e biciclette hè statu longu un prublema chì u mondu hà pruvatu à risolve.U disignu hà veramente pigliatu u vapore in e densi cità di l'Europa cum'è una soluzione di trasportu intelligente per i trasportatori chì avianu bisognu di una bicicletta ligera è compacta chì si adattava facilmente à u trasportu publicu o in l'uffizii stretti.E biciclette sò sempre populari per quellu usu oghje, ma l'avventu di e-bikes hà adattatu u disignu plegabile in una gamma assai larga d'usi.Ci hè avà versioni custruite cù pneumatici grassi è sospensioni di luce, custruite per l'avventura nantu à camini fora di strada;ci sò versioni di carica chì ponu imballà per u almacenamentu;è ancu alcuni chì sò a dimensione di una e-bike full-size.I mutori anu fattu sta bicicletta più attraente è più utile à e masse.

Introduzione à i migliori e-bikes pieghevoli di 2022

1.Bicicletta elettrica in fibra di carbonu 27.5 inch cù sospensione di furchetta E3

2. Vendita à l'ingrossu di tela di carbone di bicicletta elettrica pieghevule cù 36V 7.ah 250w motore e bicicletta in vendita

3. Bicicletta elettrica pieghevole, pneumatici grassi, fornitori di bicicletta elettrica da a Cina

4. biciclette elettriche plegabili per adulti 4.0 fat tire

Cumu avemu sceltu queste biciclette

U nostru EWIG hè unu di i più grandii produttori di e-bikeoghje, è hè prubabile chì avemu almenu 10 mudelli di bicicletta pieghevule in a so linea di prudutti.I cartulare sò unu di i tipi più ricercati di e-bike in u mercatu avà, ma cù tante opzioni, cumu si capisce quale hè ghjustu per voi?Semu quì per aiutà cun questu.

Parechje di e biciclette nantu à sta lista avemu pruvatu è cunnosci intimamente bè, ma ci sò altri chì avemu inclusu basatu annantu à a nostra reputazione è perchè tanti di i nostri lettori ci dicenu chì l'amare.E biciclette chì avemu pruvatu sò sottumessi à una quantità di guanti cumpresi una prova di frenu, una prova di collina, una prova di gamma è parechje altre valutazioni.

Mudellu: E3 bicicletta elettrica in fibra di carbonu

Sè vo site a caccia di una bicicletta per u trasportu, cù tutte e campane è fischi, chì ùn avete micca bisognu di assemblea, a bicicletta elettrica in fibra di carbonu E3 hè una grande scelta.

Stu mudellu vene cun parafanghi.Havi ancu un affidabile motore Bosch 250-watt mid-drive, un quadru di fibra di carbonu più ligeru, è una sospensione di furchetta integrata per un viaghju cunfortu.Puderia esse un pocu sottu powered in paragunà à i cruisers.Ma hè ancu notevolmente tranquillu, è u nostru tester ùn hà truvatu nisun prublema per piglià in colline o per strade accidentate.

Modello: E7s bicicletta elettrica pieghevole in fibra di carbonu

Quist'annu, a bicicletta chì hà generatu u più interessu hè stata E7S (36V 7.ah 250w motor e bike) serie di bicicletta elettrica in fibra di carbonu.L'E7S hè u so trasportatore di ogni ghjornu.Cù u so quadru insanamente ligeru, u stupente travagliu di pittura matte è i parafanghi cuncepiti di fantasia, pudete esse perdonatu per pensà chì questa hè una bicicletta di lussu.

Questa hè una bicicletta di travagliu è ogni ghjornu.Havi cumpunenti affidabili fatti da pruduttori famosi - un sistema di ingranaggi specificu Shimano, pneumatici kenda - chì facenu durable, versatili è faciule da riparà.È pudete muvimenti urlanti rapidamente quandu a vostra bicicletta elettrica hè più ligera chè una bicicletta acustica.

Mudellu: ZM2011 bicicletta elettrica plegable

À solu $ 498 per u prezzu di vendita, u ZM2011 hè a vostra megliu opzione per una bicicletta elettrica plegable economica.ZM2011 offre 12 mesi di garanzia per affruntà ogni preoccupazione chì pudete avè nantu à a qualità.Malgradu u prezzu bassu, u quadru d'aluminiu si senti solidu cum'è qualsiasi altru, cù un forte design di pinza chì si chjude strettamente quandu si stende.Ci hè una sospensione frontale quì, ma cù pneumatici grossi di 20 "x 4" larghe, ingolerà a maiò parte di vibrazioni.

Range: Sin'à 45 miles |Pesu: 29KG |Capacità di pesu: 120 kg

Certamente, l'ingranaggi Shimano di 7 velocità sò abbastanza basi è i freni di discu meccanichi sò sgranati, ma u picculu mutore di 500W funziona bè è a bateria vi purterà finu à 30-50km nantu à una basa di carica nantu à 60-70kg di pesu di carica.hè abbastanza pesante per una bicicletta plegable è ùn si mette micca cusì chjucu cum'è alcuni altri.A bicicletta hè ancu micca cusì cunfortu per i cavalieri sopra à 6 piedi in altu.

Mudellu: bicicletta elettrica pieghevole di pneumatici grassi E5

Hè pussibule di spende sume enormi nantu à una bicicletta elettrica, ma avemu cercatu mudelli plegabili, chì anu u più sensu per i cunduttori chì anu bisognu di portà in u boot di i so vitture.Avemu ghjudicatu quantu faciule era di plegà ogni ciculu è a facilità di slipping it in and out of a boot or hatchback, fendu attenzione à a dimensione è u pesu.

Mentre ùn avemu micca circatu di copre distanze enormi, avemu pruvatu ogni bicicletta nantu à una durata tipica di u viaghju di u trasportu per verificà a maneggevolezza è a prestazione di u mutore in una varietà di strade.

A nostra bicicletta elettrica di pneumatici di grassu pò esse a bicicletta menu caru in questa prova, È u prezzu veramente prezzu.Solu USD 730 per u prezzu all'ingrosso.In fatti, pare abbastanza elegante, è a lista completa di kit include mudguards, un rack, una pantalla LCD è una presa USB per carica u vostru telefunu.

A bateria hè abilmente guardata in u quadru, facendu relativamente faciule di sguassà per a carica.Ma u powerpack hè induve i soldi (è u pesu) hè statu salvatu, perchè a gamma serà solu in figuri unichi si utilizate l'assistenza massima.Ancu s'ellu hè un pocu pesante, a dimensione hè grande 26 pollici, si piega abbastanza chjuca per mette in a vittura è hè ancu bonu per guidà.

A crisi à dui piani di a pandemia di coronavirus è u cambiamentu climaticu anu incitatu parechji di noi à ripensà cumu campemu a nostra vita di ogni ghjornu.Per milioni di americani, questu hà inclusu saltà nantu à una e-bike, sia chì avemu affittatu una da una bike-share o compru a nostra.

Per anni, e biciclette elettriche eranu machini voluminosi, inconvenienti, caru cù una vita di bateria limitata.Pianu pianu, hè cambiatu.E-bikes sò avà più ligeri, più attrattivi è più putenti chè mai.Ùn avete bisognu di esse fisicamente in forma per cavalcà unu.Ti portanu fora, riduce a congestione di u trafficu è riduce a vostra impronta di carbone.È sò divertenti !Sè avete bisognu di più infurmazione nantu à i nostri mudelli ewig, pls sentite liberu di cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti Ewig


Tempu di Postu: Feb-24-2022