induve cumprà una bicicletta plegabile |EWIG

E biciclette plegabili sò una opzione di bicicletta versatile è spessu trascurata.Forsi u vostru appartamentu studio hà un spaziu di almacenamentu limitatu, o forse u vostru viaghju implica un trenu, parechji scalini è un ascensore.Abicicletta pieghevolehè un risolve i prublemi di ciclismu è un fasciu di divertimentu imballatu in un pacchettu chjucu è convenientu.Da una sola velocità ligera è cruisers à e biciclette cù mutori d'assistenza elettrica, ci hè prubabilmente una bicicletta plegable per adattà à i vostri bisogni in bicicletta.

Taglia, Pesu è Folding

Cume e biciclette pieghevoli diventanu più caru, u so pesu generale diminuisce per via di parti di qualità più alta è materiali di tela più ligeri, cum'è a fibra di carbone è u titaniu.Sè vo cullà e scale più spessu chè vo cullà colline, opzione per una sola velocità o un mudellu cù menu ingranaggi, chì pò rasà ancu più pesu.

Cunsiderate quantu rapidamente è facilmente a bicicletta si piega, soprattuttu s'è vo site u tipu chì si stende è ghjunghje à u trenu à l'ultimu minutu.

A maiò parte di sti biciclette venenu cum'è "taglia unica per tutti" cù assai adattabilità cum'è si sviluppa.Verificate per e leve di sganciu rapidu o l'aghjustamenti simplici per chì a bicicletta s'adatta è viaghja bè.Un mudellu cù assai versatilità pò ancu esse adattatu per più di un membru di a vostra famiglia.

Cumu avemu sceltu queste biciclette pieghevoli

Ogni pruduttu quì hè statu accuratamente evaluatu è verificatu da a nostra squadra di editori di teste.Ricerchemu u mercatu, indaginemu e recensioni di l'utilizatori, parlemu cù i gestori di produttu è l'ingegneri, è utilizemu a nostra propria sperienza di plegamentu, dispiegamentu, trasportu, stashing, è di sicuru, andendu in queste biciclette per determinà e migliori opzioni.Quelli chì ùn avemu micca pruvatu sò stati scelti currettamente in basa di u so valore, a qualità di e parti, a nostra sperienza in cavallu di mudelli simili, è cumu u pacchettu generale risponde à i bisogni di u cumpratore destinatu.

In più di i benefici di trasportu è di risparmiu di spaziu di e biciclette plegabili, sò veloci, divertenti è faciuli d'utilizà.Perfetta per principià è arresta a cavalcata in cità, e so rote chjuche acceleranu rapidamente da a linea, perdenu menu velocità à a resistenza di u ventu, è offrenu una manuvrabilità più grande intornu à l'ostaculi stradali.I so roti più chjuchi sò ancu più ligeri è più forti ch'è i roti più grande è più longu di una bicicletta regulare.A maiò parte di e biciclette pieghevoli sò una taglia per tutti è ponu esse sparte trà i membri di a famiglia.U manubriu è u sediu pò esse alzatu è calatu per adattà à una larga gamma di cavalieri, è a bicicletta pò esse plegata o dispiegata, facilmente, in menu di trenta seconde.

Opzioni elettrici

A maiò parte di i nostribicicletta elettrica pieghevoleL'opzioni vene cun un mutore di 250 watt, 350 watt, 1000 watt è un torque abbastanza per una accelerazione sicura ma rapida.Più altu hè u torque, più veloce l'accelerazione è più putente si senterà a bicicletta.A maiò parte di e biciclette elettriche pieghevoli sò di Classe 1, chì significheghjanu sopra à 20 mph è sò accettabili nantu à i camini di bicicletta.Se scontru parechji scalini in u cursu di un ghjornu mediu, tenite in mente chì una bateria è un mutore aghjunghjenu à u pesu generale di a bicicletta.

Ci sò centinaie di marche di bicicletta pieghevoli nantu à u mercatu.Un testimoniu di quantu rapidamente sta categuria di bicicletta cresce.

 Eccu alcuni di i clienti favuriti di a fabricazione di bicicletta in Cina:

1. Ewig

2. SAVA

3. JAVA

4.Dahon

Bona furtuna in a ricerca di una bicicletta pieghevole.Ancu se i prublemi di a catena di fornitura ponu significà una breve attesa, valerà a pena.

Sceglite i vostri cumpunenti è u disignu di u quadru

Un fattore impurtante chì affetta u prezzu considerablemente, cunsiderà chì livellu di prestazione avete bisognu di i vostri cumpunenti.U megliu i cumpunenti, u megliu anderà a vostra bicicletta.E cumpunenti megliu significanu ancu una durabilità mejorata è un pesu più ligeru, ma ancu u costu!

L'aspettu hè impurtante, ma ùn sacrificà micca a vostra facilità di plegamentu per quellu quadru cumplessu o mecanismu di plegamentu chì rende l'idea di bicicletta plegable sana.

Supportu di garanzia

I richiami ponu accade cù e biciclette.Hè a vostra marca scelta reputable? pudete crede u nostrufabbricazione di biciclette ewig.Quantu dura a bicicletta sottu a copertura di garanzia?Di solitu per i frames sò 3 anni, 1 annu per a bateria.U Distributore serà intornu o anu cambiatu parechje volte in l'ultimi 2 anni?Hè a tenda di bicicletta da quale cumprate a bicicletta hè stata per un bellu pezzu?Cumprate cun tranquillità!In l'industria di a bicicletta, a garanzia di a bicicletta ùn hè micca trasferibile.

Ùn vi scurdate di guaranzia è supportu lucale.A menu chì ùn hè micca dettu altrimenti, i marchi pieghevoli di ewig chì vendemu anu una garanzia minima di 3 anni nantu à u quadru.

Venite a visitaci.Una bicicletta pieghevule chì si adatta à u vostru stile di vita vi aspetta!

Sapete più nantu à i prudutti Ewig


Tempu di Postu: Feb-16-2022