auala e ave ai uila gauga|EWIG

O uila gaugau o se vaaiga masani i taulaga, Afai e te taumafai, o le ae mafaufau i se uila gaugau—o se solofanua femalagaaʻi moni—e mafai ona faaitiitia loʻu popole i mea leaga, e ono aumaia ma aʻu i pisinisi, ma faaalu se taimi itiiti i le felauaiga. .

O se uila e mafai ona gaugau, o le mea moni, faigofie.

EWIG uila gaugauei ai le ti'eti'ega malosi e te fa'amoemoeina mai se uila masani ae e gaugau laiti ma i sekone e fetaui i nofoaafi, pasi, ta'avale, ma va'alele.Po'o le a lava le faiga o felauaiga. Ina ia puipuia lau uila, e te mana'o e teu i totonu o lau ta'avale i se tulaga sa'o.Ona fa'amautu lea i taga po'o isi mea e fa'amautinoa e le pa'u i lalo i le felauaiga.Afai, mo so'o se mafua'aga, e tatau ona e fa'ata'atia lau uila i lalo mafolafola, ia mautinoa e puipui le ta'avale e ala i le tu'u i lalo o le uila fa'asaga i luga.

Aisea ua lauiloa ai le uila gaugau i le taimi nei?

I le lotolotoi o le faʻamaʻi o le Covid-19, ua toʻatele tagata ua faʻaaogaina le uila e fai ma faʻamalositino poʻo se isi auala o felauaiga.Ua maitauina le fa'atupula'ia o le aofa'i o tagata ti'eti'e uila i luga o le alatele.Ua to'atele tagata ua filifili e feoa'i i uila.Ae ui i lea, o loʻo iai foʻi tagata faimalaga e fiafia i le 'sili ona lelei o lalolagi uma e lua': femalagaaʻi i femalagaiga lautele ma uila.

O femalagaiga i luga o felauaiga lautele ma uila e mafai pe a e umia se uila gaugau.O uila gaugau e la'ititi lea e faigofie ai ona teu i le fale.O le fa'amautu o lona uiga o le uila e feavea'i.Uila gaugaue mautinoa lava mama nai lo isi uila.E leai se fa'alavelave e aumai ai se uila gaugau i felauaiga lautele.

Afai o lo'o e su'eina se pasika gaugau e la'ititi, fa'apipi'i, ma feavea'i, e mafai ona e alu mo le EWIG chromely 9s ma le foldby one 9s.O le mamafa i le na'o le 9.4kg-11.5kg, o latou uila e mama tele e gaugau.O lona lapopo'a lapopo'a ua avea ai ma filifiliga ta'uta'ua mo le aumaia o le uila i luga o femalaga'iga lautele ma femalagaiga i aso uma.

A maeʻa ona e faʻaogaina se uila gaugau, o le a e iloa e malosi atu ou lima, ma e te vili vave, e te lagona le fiafia e faʻamalo le taʻavale i nisi o faʻataʻitaʻiga aʻo toe faʻamaonia i isi o le savali ma le avetaavale o le auala sili lea ona talafeagai o felauaiga.E ui e te le fa'atauina lau uila "masani" mo se uila gaugau, e mafai e so'o se tagata femalaga'i—ma e tatau ona-fa'afetaia pasika gaugau mo lo latou fa'atinoina ma le faigofie.

E tele nofoaga e le afaina pe a e aveina i totonu.

Faatasi ai ma le gaugau o le uila i lona foliga sili ona laititi, e moni lava e le sili atu le mamafa nai lo se ato lapoa—ma na matou faia faapena.e mafai ona matou aveina i totonu o faleoloa kofe, pa, e oo lava i se faleaiga masani, ma e leai se tasi na tepa le mata.Ina ua faia se faatauga a se faleoloa i le lotoifale, na tuu mai ma le agalelei e se tasi o tamaitai faatau ou te tuu i tua i tafatafa o potu sui.Ia, o se tasi lea o auala e maua ai laʻu pisinisi!matou te le'i mafaufau lava e aumai se uila lapopoa masani i totonu o se tasi o nei fale.

E fa'afefea ona ave uila gaugau pe a faimalaga?

uila gaugaue lelei tele mo femalagaiga, ae e masani lava e itiiti ifo le malosi e ave ai uta nai lo se uila taamilo fa'apitoa.E fiafia tagata e faimalaga i uila, aua a faimalaga i uila, e eseese vaaiga e mafai ona tatou vaaia i luga o le ala.Talu ai na fa'atonuina e le matagaluega o nofoaafi e le mafai ona aumai uila i nofoaafi.Su'e i se uila gaugau 20 inisi ma fai sau lava ato.Faatasi ai ma lenei taavale afifi, e mafai ona e alu i luga o le nofoaafi televave, pasi mamao, alu i luga o le vaalele, ma alu i luga o le metro.A uma ona e alu i luga o le nofoaafi televave poʻo le nofoaafi, o le a fai atu le avetaʻavale e tuʻu le uila vilivae i le avanoa i tua o le nofoa pito i tua o le taavale, alu i luga o le vaalele, ma siaki saʻo.

E masani ona talitonu o uila gaugau e le vave pei o uila auala, ma e le fetaui e pei o uila mauga.Ae ui i lea, i se isi auala o mafaufauga, o uila gaugau e lelei mo le tietie i luga o auala fola.A ulufale tagata tafafao maimoa i fafo-taimi, o le a taugofie tiketi vaalele.Malaga, faigofie, vave ma leai se totogi, o le lelei lea o uila gaugau.

E ave e uila le ato uta a le nofoaafi, ma o le suiga o le ato uta e mafai ona faia e tusa ai ma tulafono a le matagaluega o nofoaafi ma le kamupani vaalele.O le faimalaga i fafo ma se uila e tatau ona tausisia mataupu faavae o le faigofie, faigofie ma le aoga.

I se upu

o la matou uila gaugau e fetaui lelei i lou olaga i aso uma o sini ma galuega, vave ma faigofie.A maeʻa le gaugau, e mafai ona ave i luga o le pasi ma isi felauaiga. E mafai ona sili atu ona fetaui mo le uila, ma e mafai ona e amata tietie pe a uma ona e oʻo atu i le nofoaga mataʻina i le taavale ma o se meaʻai moni mo i latou e fiafia e tietie! lima, e mafai ona e aloese mai le motu o tagata i tua ma luma, ma e mafai ona e fiafia i le vaaiga aoe tietie uila.

E mafai ona tuu i totonu o le ogalaau pe a uma ona gaugau, ma e mafai ona gaugau ma tuu i le fale pe a le faaaogaina soo.

aoao atili e uiga i oloa Ewig


Taimi meli: Mati-10-2022