Questu hè un ... "assai in prufundità" ... articulu di bicicletta |EWIG

Ogni volta chì affruntate u trafficu in l'ore di punta di a matina è di a sera, pensate chì saria megliu se più persone viaghjanu in bicicletta per u travagliu?"Va bè, quantu megliu?"Sempre più paesi si sò legalmente impegnati à ottene zero emissioni nette di carbonu per u 2050, è u Regnu Unitu hè unu di elli.

Ancu s'è avemu fattu un prugressu in certi spazii, l'emissioni da u trasportu cuntinueghjanu à cresce.Se ùn cambiamu micca u modu in a nostra vita, ùn pudemu micca ghjunghje nettu zero.Allora, u ciclismu hè parte di a suluzione?

Per capiscenu l'impattu potenziale di u ciclismu nantu à un futuru sustenibile, duvemu risponde à duie dumande chjave:

1. Chì ghjè u costu di carbone di u ciclistu ?Cumu si compara cù l'altri mezzi di trasportu?

2. L'aumentu drammaticu di u ciclistu averà un impattu nantu à a nostra impronta di carbone ?

U studiu hà truvatu chì l'impronta di carbonu di u ciclismu hè di circa 21 grammi di diossidu di carbonu per chilometru.Questu hè menu di marchjà o di piglià un autobus, è l'emissioni sò menu di una decima di guida.

Circa trè quarti di l'emissioni di gas di serra in bicicletta si verificanu quandu l'alimentu supplementu necessariu per pruduce e biciclette "carburante", u restu vene da fà e biciclette.

L'impronta di carbone dibiciclette elettrichehè ancu più bassu di quellu di e biciclette tradiziunali perchè ancu se a fabricazione di batterie è l'usu di l'electricità producenu emissioni, brusgianu menu calori per chilometru.

https://www.ewigbike.com/carbon-fiber-mountain-bike-carbon-fibre-frame-bicycle-mountain-bike-with-fork-suspension-x3-ewig-product/

Mountain bike in fibra di carbonu

Quantu hè ecologicu a bicicletta cum'è modu di trasportu?

Per paragunà l'emissioni dibiciclette in fibra di carboneè altri veiculi, avemu bisognu di calculà a quantità tutale di emissioni di gas di serra per chilometru.

Questu hè bisognu di un analisi di u ciclu di vita.A valutazione di u ciclu di vita hè aduprata per paragunà l'emissioni di diversi prudutti, da e centrali elettriche à cunsole di ghjocu.

U so principiu di funziunamentu hè di aghjunghje tutte e fonti di emissioni durante a vita sana di u pruduttu (produzione, operazione, mantenimentu è eliminazione) è divise per a pruduzzioni utile chì u pruduttu pò furnisce durante a so vita.

Per una centrale elettrica, sta pruduzzione pò esse a quantità tutale di energia elettrica chì pruduce durante a so vita;per una vittura o una bicicletta, hè u numeru di chilomitri viaghjate.Per calculà l'emissioni per chilometru di bicicletta per paragunà cù altri modi di trasportu, avemu bisognu di sapè:

L'emissioni di gas di serra ligati àfabricazione di biciclettaè trasfurmazioni.Allora dividite da u numeru mediu di chilometri trà a pruduzzione è a trasfurmazioni.

L'emissioni generate da l'alimentu extra pruduciutu per chilometru furnisce carburante per i ciclisti.Questu hè fattu per calculà e calori extra necessarie per ciclu di chilometru è multiplicate per l'emissioni mediu di produzzione alimentaria per caloria prodotta.

Hè vale a ricunnosce chì u metudu precedente hè troppu simplice per i seguenti motivi.

Prima, assume chì ogni caloria addiziale cunsumata hè una altra caloria cunsumata per via di a dieta.Ma sicondu questu articulu di rivista intitulatu "L'effetti di l'eserciziu nantu à l'ingesta alimentaria è l'obesità di u corpu: un riassuntu di a ricerca publicata", quandu a ghjente brusgia più calori per l'eserciziu, di solitu ùn cunsumanu tante calorie in a so dieta ...

In altri palori, perdenu pisu per mancanza di calori.Per quessa, sta analisi pò sopravvalutà l'emissioni alimentari di e biciclette.

Siconda, assume chì a ghjente ùn cambia micca u tipu di alimentu durante l'esercitu, solu a quantità.Diversi alimenti anu effetti assai diffirenti nantu à l'ambiente.

À u listessu tempu, ùn piglia micca in contu chì, se a ghjente viaghja in bicicletta più spessu, pò piglià più bagni, lavà più robba, o spende più soldi in altre attività contaminanti (ciò chì l'ambientali chjamanu l'effettu Rebound).

https://www.ewigbike.com/chinese-carbon-mountain-bike-disc-brake-mtb-bike-from-china-factory-x5-ewig-product/

mountain bike di carbone cinese

Chì ghjè u costu ambientale di fà una bicicletta?

A fabbricazione di e biciclette richiede una certa quantità d'energia, è a contaminazione inevitabbilmente accade.

Fortunatamente, assai travagliu hè statu fattu in stu studiu intitulatu "Quantificà l'emissioni di CO2 di bicicletta" realizatu da a Federazione Europea di Bicicletta (ECF).

L'autore usa dati da una basa di dati standard chjamata ecoinvent, chì classifica l'impattu ambientale di a supply chain di diversi materiali è prudutti.

Da questu, anu calculatu chì a fabricazione di una bicicletta di trasportu olandese cun un pesu mediu di 19,9 kg è principalmente fatta d'azzaru risulterà in 96 kg di emissioni di diossidu di carbonu.

Questa figura include a fabricazione di pezzi di ricambio necessarii per tutta a so vita.Cridenu chì l'emissioni da l'eliminazione o u riciclamentu di e biciclette sò insignificanti.

CO2e (equivalente di CO2) si riferisce à u putenziale di riscaldamentu glubale tutale di tutti i gasi di serra (inclusi CO2, metanu, N2O, etc.) emessi, espressi cum'è a massa CO2 pura necessaria per causà a stessa quantità di riscaldamentu in un periodu di 100 anni.

Problemi materiali

Sicondu i dati di l'Associazione Mondiale di l'Acciaio, per ogni kilogramu d'azzaru pruduttu, una media di 1,9 kilogrammi di diossidu di carbonu hè emessu.

Sicondu u rapportu "Visualizazione Ambientale di l'Aluminiu in Europa", per ogni kilogramu d'aluminiu pruduciutu, una media di 18 kilogrammi di diossidu di carbonu hè liberatu, ma u costu di carbone di riciclà l'aluminiu hè solu 5% di a materia prima.

Ovviamente, l'emissioni da l'industria di a fabricazione varienu da u materiale à u materiale, cusì l'emissioni di l'industria di a fabricazione varianu ancu da bicicletta à bicicletta.

U rapportu di l'Università di Duke stima chì a produzzione di frames di strada Allez specifichi in lega d'aluminiu genera solu 250 kg di emissioni di diossidu di carbonu, mentre chì u quadru Rubaix specificu di fibra di carbone genera 67 kg di emissioni di diossidu di carbonu.

L'autore crede chì u trattamentu termicu di i frames d'aluminiu high-end aumenta assai a dumanda di energia è l'impronta di carbone di l'industria di fabricazione.In ogni casu, l'autore indica chì stu studiu pò avè considerable inaccurates.Avemu dumandatu à l'autori è i rapprisentanti esperti di stu studiu per elaburà nantu à questu, ma ùn anu ancu ricevutu una risposta.

Perchè sti numeri ponu esse imprecisi è ùn rapprisentanu micca tutta l'industria di a bicicletta, useremu l'emissioni di diossidu di carbonu di l'Organizazione Europea di Cooperazione Economica (ECF) stimate per bicicletta per esse 96 kg, ma sia cuscenti chì l'impronta di carbone di ogni bicicletta pò esse un differenza assai grande.

Di sicuru, i gasi di serra ùn sò micca l'unicu prublema per fà e biciclette.Ci hè ancu a contaminazione di l'acqua, a contaminazione di particelle di l'aria, discarica, etc., chì pruvucarà altri prublemi oltri u cambiamentu climaticu.Questu articulu si focalizeghja solu nantu à l'impattu di u ciclismu nantu à u riscaldamentu glubale.

Emissioni di fabricazione per chilometru

ECF stima ancu chì a vita media di una bicicletta hè di 19 200 chilometri.

Dunque, se i 96 kilogrammi di emissioni di diossidu di carbonu necessarii per fabricà una bicicletta sò distribuiti in un intervallu di 19 200 chilometri, allora l'industria di fabricazione emetterà 5 grammi di diossidu di carbonu per chilometru.

Chì ghjè u costu di carbone di l'alimentu necessariu per pruduce un chilometru?

ECF hà calculatu chì u ciclista hà una media di 16 chilometri per ora, pesa 70 kilogrammi è cunsuma 280 calori per ora, mentre chì s'ellu ùn viaghja micca in bicicletta, brusgianu 105 calori per ora.Dunque, un ciclistu cunsuma una media di 175 calori per 16 chilometri;questu hè equivalente à 11 calori per chilometru.

Quante calorie brusgia in bicicletta?

Per cunvertisce questu in emissioni per chilometru, avemu ancu bisognu di cunnosce l'emissioni di gas di serra mediu per caloria di l'alimentu pruduttu.L'emissioni da a produzzione alimentaria piglianu parechje forme, cumprese i cambiamenti in l'usu di a terra (cum'è l'inundazioni è a deforestazione), a produzzione di fertilizzanti, l'emissioni di bestiame, u trasportu è u magazzinu friddu.Hè vale a pena nutà chì u trasportu (miglie alimentarii) cuntene solu una piccula parte di l'emissioni totali di u sistema alimentari.

In generale, hè assai desideratu per riduce l'emissioni di carbonu andendu in bicicletta.

Da Bike House


Tempu di posta: 22-lugliu-2021