cumu pulisce a bicicletta di fibra di carbonu|EWIG

Sè vo site preoccupatu per u carbone - vogliu furnisce uni pochi di cunsiglii simplici per prutege.

U primu hè bisognu di pensà in modu diversu nantu à a vostra bicicletta, soprattuttu s'ellu avete solu pussede di metalli.Avete bisognu di capisce chì u carbone hè più cum'è u vetru chì u metallu.Tutti dui ponu esse incredibilmente forti, ma u metale si curva quandu hè colpitu duramente, mentre chì u vetru è u carbone ponu sfraccià o sfracicà, rispettivamente.

Se tenete questu in mente, pudete evità l'errore chì mette u vostru carbonu in risicu, cum'è quellu rack di tettu chì aghju citatu a semana passata.O, cum'è scaccià a vostra bicicletta nantu à una altra bicicletta in u spinu di una pickup o di un carru.O lascià e parti sciolte sbattà in u quadru quandu site in un locu cù a bicicletta smontata in una scatula.

Cù un pocu di furtuna, pudete alluntanà questi sbagli cù e biciclette di metallo, ma hè periculosu per trattà u carbone cusì perchè s'ellu hè colpitu ghjustu ("sbagliatu" hè più simili), un tubu puderia esse seriamente danatu.Per impilà e biciclette, assicuratevi di mette cartone o coperte trà elli.Per u trasportu in una scatula, hè ancu più impurtante di pad i tubi per pruteggiri è attaccà i pezzi solti in modu chì ùn ponu micca spustà è culpisce u quadru.

L'unica cosa chì hè listessa cù e biciclette di carbone è di metallu dipinti hè chì ponu esse chjappate o sbulicate da i detriti stradali o solu l'usu normale.Quì, u carbone hà un vantaghju nantu à e biciclette d'acciaio perchè ùn arrughjerà micca.Ma, hè sempre megliu toccu u chip o ding perchè a vernice sgranata pò peghju.Se u toccu, sigillate u chip è aiutate a vostra finitura di pittura à stà attaccata.

Toccare chips di carbone pò esse simplice quant'è dabbing nantu à qualchì smaltu per unghie.U smaltu per unghie hè economicu, include una spazzola integrata in u tappu, è si secca ancu rapidamente.Toccarà bè i rivestimenti trasparenti sopra i frames di carbone naturali.È, se u vostru hè un quadru dipintu induve solu u mantellu chjaru nantu à a pittura hè stata chjappata, u smaltu chjaru hà da travaglià ancu.

Se u vostru mantellu di culore hè stata chjappata, però, vi vulete currisponde à u culore.Quì dinò, u vernice di unghie pò fà u truccu postu chì vene in tanti sfumature cumuni è micca cusì cumuni.Puderete certamente pruvà à ottene una pittura di touch-up da a cumpagnia chì hà fattu a vostra bicicletta.Ma l'offerta di pittura ùn hè micca una pratica cumuni in l'industria di a bicicletta, a manera chì hè per l'automobile.

Ùn importa micca u pulitore chì aduprate, assicuratevi di pulisce delicatamente qualsiasi sabbia di superficia o terra di a vostra bicicletta.A menu chì ùn hè un ghjornu perfettamente seccu nantu à l'asfaltu, dà à a vostra bicicletta un tubu rapidu hè sempre megliu cà lascià a terra indurisce nantu à u vostru quadru.Allora pudete passà à ottene quellu matte bellu è brillanti.Se fate una pulita rapida regularmente, ùn avete micca bisognu di fà una pulita sana quant'è spessu.

Una prudenza.Ogni finitura hè diversa.Ùn importa micca u pulitore chì utilizate, assicuratevi di pruvà prima.Pruvate sempre una zona chjuca, idealmente in una parte fora di a strada di a bicicletta, prima di immersione in. L'internu di a forchetta o chainstays sò una bona zona, è di solitu brutta, ancu.

Nota: sempre attenti à i rotori è i freni di discu, soprattuttu s'ellu si usa una buttiglia spray.Parechji agenti di pulizia ponu contaminà unu o i dui, diminuendu significativamente u vostru putere di frenu.Un coppiu di lavaggi specifichi per a bicicletta sò potenzialmente sicuri per u discu, ma, salvu chì ùn dice micca esplicitamente nantu à a buttiglia, duvete sempre assume chì ùn sò micca.

Diversi marchi, cumprese White Lightning è Muc-Off, facenu prudutti di pulizia specificamente per un finitu mattebiciclette in fibra di carbonu.Ci saranu struzzioni nantu à a buttiglia per esattamente cumu utilizà ogni formula diversa.Varianu da una marca à una marca, cusì leghjite, poi pulite cum'è l'urdinamentu. I prudutti specializati di fantasia sò una cosa nova per e biciclette, ma i fini matte ùn sò micca.Per sapè cumu a meccanica manteneva i frames brillanti prima di i prudutti dedicati, avemu dumandatu à Regan Pringle à Trail Bikes cumu pulisce e biciclette matte.Perchè?Cù parechje ore passate in i pits in gare di mountain bike è Cuppe di u mondu di ciclocross, in più di a so esperienza di decennii in un magazinu in l'isula di Vancouver, ùn hè micca stranieru à pulisce e biciclette fangose.

Spray a vostra bicicletta per caccià qualsiasi muck più grande o sabbia di a superficia, poi lasciate secca.Allora applicà WD-40 à un pannu di microfibra (mai spruzzate direttamente nantu à u vostru quadru. Questu aiuta à evità i rotori i vostri rotori) è sguassate a superficia.Pudete sguassate ogni residuu restante, se ci hè, dopu lasciate a bicicletta secca.Travagliate u vostru modu da e parti più pulite di a bicicletta, finisce in e zone più prubabile di ottene grassu o oliu nantu à elli (chainstays, ect).

U secondu passu hè l'oliu minerale, per pulisce, appiicatu in u listessu modu.L'oliu minerale genericu da Shoppers Drug Mart funziona bè.*

Di i metudi chì avemu pruvatu, questu hà travagliatu assai bè.Hà datu ancu a pulizia più longa.A polvera sguassate per parechje corse è u fangu spruverà pulitamenti di carbone matte invece di appiccicà à ellu.Pò ùn sona micca cusì fantasticu cum'è soluzioni high-tech, ma hè più prezzu.E qualchì volta, cum'è Pringle ci hà dettu, "i vechji modi sò i migliori modi.

Simple Green cum'è a maiò parte di l'altri sgrassanti anu avvirtimenti in quantu à u cuntattu cù i metalli.U mutivu hè un no, no hè chì se lasciatu troppu longu pò incisione in metallo.Inoltre, secondu cumu hè spruzzatu, puderia finisce in u vostru pedale inferiore è finisce per sguassà involontariamente u grassu vitale.

In quantu à ciò chì pulisce a vostra bicicletta, i megliu prudutti per utilizà sò i pulitori di l'automobile.Unu di i migliori hè a cera Mothers spray & wipe.A finitura di e biciclette hè uguale à a finitura di l'auto, cusì hè ovvi chì i prudutti di l'auto seranu a megliu scelta.


Tempu di Postu: 27-Sep-2021