Cumu sò fatte e biciclette in carbonu è perchè sò cusì cari | EWIG

A cosa maiò chì parechji piloti novi noteranu quandu guardanu e biciclette in carbonu hè chì costanu più cà una bicicletta in alluminiu paragunabile. U prucessu di fabricà una bicicletta in carbonu hè più cumplicatu chè fà una bicicletta cù tubi metallici, è assai di questu fattore in u costu di e biciclette in carbonu.

BK: "A grande differenza trà una bicicletta metallica è una bicicletta in fibra di carbonu hè in u prucessu di fabricazione. Cù una bicicletta metallica, i tubi sò saldati inseme. Quelli tubi sò generalmente acquistati o furmati, è allora si tratta solu di unisce questi pezzi inseme in un quadru.

"Cù a fibra di carbonu, hè completamente diversu. E fibre di carbonu sò letteralmente fibre, cum'è u tessutu. Sò suspesi in una resina. Di solitu, si principia cù un fogliu di "pre-preg" o fibra di carbone preimpregnata chì hà dighjà a resina. Quelli ghjunghjenu in un vastu assortimentu di tippi secondu e caratteristiche chì vulete. Puderete avè un fogliu induve e fibre sò orientate à un angolo di 45 gradi, una à 0 gradi, o una induve hà fibre 90 gradi tessute cun fibre 0 gradi. Queste fibre intrecciate creanu un aspettu tipicu di tessitura di carbonu chì a ghjente pensa à quandu imaginanu a fibra di carbonu.

«U fabricatore sceglie tutte e caratteristiche chì volenu fora di a bicicletta. Puderanu vulè lu più rigidu in un locu, più conforme in un altru, è u correlanu à ciò chì si chjama un "calendariu di layup". Per uttene e pruprietà desiderate, richiede di pone e fibre in un locu particulare, in un ordine particulare, è in una direzzione particulare.

"Ci hè una quantità enorme di penseru chì và induve ogni pezzu individuale va, è tuttu hè fattu à a manu. Una bicicletta averà probabilmente centinaie di pezzi individuali di fibra di carbonu chì sò stati messi in una muffa à a manu da una persona vera. Una grande quantità di u costu di una bicicletta in fibra di carbonu vene da u travagliu manuale chì entra in questu. I muffi stessi sò cari ancu. Sò decine di migliaia di dollari per apre una sola muffa, è ne avete bisognu unu per ogni dimensione di quadru è mudellu chì fate.

«Dopu tuttu vene in un fornu è si guarisce. Hè quandu accade a reazione chimica chì solidifica tuttu u pacchettu è face chì tutti quessi strati individuali si riuniscinu è agiscinu in modu cuerente.

"Ùn ci hè veramente un modu per automatizà tuttu u prucessu. Ovviamente, ci sò persone chì ci travaglianu, ma praticamente ogni bicicletta è cumpunente in fibra di carbonu chì sò fora sò sempre messe in opera da un individuu chì accatasta sti strati di fibra in manu ".


Tempu di posta: Jan-16-2021